Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2011 14:19 - Никой не казва това на начинаещите...
Автор: radostnasanichka Категория: Хоби   
Прочетен: 1147 Коментари: 2 Гласове:
3



Ето един цитат от радиоводещия Айра Глас (http://en.wikipedia.org/wiki/Ira_glass), който ми хареса и реших, че си струва да го преведа и споделя. Интересно е, че попаднах на него точно в момент, в който се колебая дали да започвам  да се занимавам по-сериозно с изкуство или не... По всичко личи обаче, че ще трябва да го препрочета доста пъти, пък и доста да поработя, за да реша :) А ето и самия текст :

"Никой не казва това на начинаещите. Иска ми се някой да го бе казал на мен. Всички ние, които вършим креативна работа, се захващаме с нея, защото имаме добър вкус. Има обаче един луфт. Първите няколко години, нещата които правиш, просто не са толкова добри. Опитват се, имат потенциал, но не са добри. Обаче добрият вкус, това, което те е вкарало в играта, още е трепач. Вкусът е причината работата ти да те разочарова. Много хора никога не преминават този етап, отказват се. Повечето от хората, които познавам, и които създават интересни и креативни неща, с години са се борили с това. Знаем, че у работата ни липсва онова специално нещо, което искаме тя да има. Всички минаваме през това. И ако сега започваш, или си още в тази фаза, трябва да знаеш, че е нормално, и най-доброто, което можеш да направиш, е да работиш много. Сам си поставяй крайни срокове, за да приключваш по нещо всяка седмица. Ще затвориш този луфт единствено с много и обемна работа, а тя ще бъде точно толкова добра, колкото са амбициите ти. Да се досетя как да го направя ми отне повече време, отколкото на всеки друг, когото съм срещал. Ще отнеме време. Нормално е да отнеме време. Просто трябва да се пребориш. "

Ето и мястото, където го намерих : http://lifeasahuman.com/2011/home-living/education/nobody-tells-this-to-beginners/

Предполагам, че като начинаещ, за мен е добре да приема това напътствие и да предприема разни неща по въпроса, ще видим какво ще стане. Във всеки случай, благодаря на Г-н Глас, споделеният опит е изключително ценно нещо :)



Гласувай:
3



1. noir - ~ N ~
02.09.2011 20:53
Аз всъщност ти казах... :)
цитирай
2. radostnasanichka - Май така стана, ама то човек (аз) ...
02.09.2011 21:52
Май така стана, ама то човек (аз) трябва да чуе (чуя) повечко пъти важните неща, за да ги усвои (усвоя) :P
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radostnasanichka
Категория: Хоби
Прочетен: 75108
Постинги: 29
Коментари: 31
Гласове: 84
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930