Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2008 04:24 - Не ни отнемайте и Карадере
Автор: radostnasanichka Категория: Туризъм   
Прочетен: 873 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.07.2008 05:03


Така значи, господа овластени : наистина сте решили да изстискате от родното Черноморие и последните капки дивотия и да си ги използвате в мелницата да ви мелят сухо. Не бе, нищо лошо, дето се вика, и аз искам да имам парички, да си купя много семки и бонбонки и да ходя "ей така" по улиците.

Има една особеност обаче. Не може още от детската градина да ме учат за природните богатства на България, прекрасните планини, Черноморието, Добруджа, реките и пр., и докато порасна, от изброените родни гордости да не е останало нищо. Момент! Поправка: не само че може, но като гледам с моите деца случаят ще бъде точно такъв. Интересно ми е само как може от мен , от теб, от тях да се очаква да приемаме ситуацията за нормална. Повтарям : не искам децата ми да четат за дивната и ненагледна българска природа само в книгите и да слушат нашите носталгични разкази за "беше време".

Безумието датира не от вчера както знаем всички, и съм протестирала и съм се нервирала и прочие много пъти, но Карадере за мен преля чашата. Карадере е място, на което дължа (и държа) страшно много, осъзнавам, че това звучи странно. На Карадере обаче ми се случиха безброй прекрасни неща, с безброй прекрасни хора, и там за първи път осъзнах Истината за Живота, Вселената и всичко останало (;

image

Със сълзи на очи се ровичкам във всякаква информация за бъдещите "Черноморски градини", записвам се в подписки, организации и чудеса. Правех го и за Иракли, Езерата, Странджа и много други неща, но Карадере е Моето място и тази битка е Моя. Всеки воин е дабре дошъл...

Имам страшно много други неща, които искам да кажа, но и в момента очите ми се пълнят със сълзи, замъгляват ми се буквите и с две думи нямам сили. Надявам се само в най - скоро време да се събудя и всичко да се окаже лош сън.

Снимки от почивката на Карадере от началото на Юли има в snimka.bg, потребител qbylka


Тагове:   Карадере,   отнемайте,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: radostnasanichka
Категория: Хоби
Прочетен: 74695
Постинги: 29
Коментари: 31
Гласове: 84
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031