Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2011 15:26 - Лека салатка с жито и подправки
Автор: radostnasanichka Категория: Рецепти   
Прочетен: 898 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 04.09.2011 15:28


Както си огладнявах по-рано днес, си дадох сметка, че не съм си предвидила нищо конкретно за хапване на обед, и трябваше да реагирам светкавично. Изборът ми се състоеше в това да ида до магазина и да си купя нещо полу-готово, или да спретна каквото мога с наличните материали. Избрах втория вариант, понеже се сетих, че си имам една кутия жито за варене ( нося си такива от Белгия ), което омесих с каквото имах в хладилника. Получи се не-лошо, много свежо и леко обедче, тъй че ето, сега ще го споделя.

Сварявате си жито ( количеството е в зависимост от броя на консумиращите, аз сложих на око към 50 гр. ), изцеждате го и го оставяте да се позадуши с подправките ( джинджифил, куркума и канела, но можете да варирате според вкуса). Нарязвате салата айсберг и я слагате в голяма купа. Добавяте вече изстиналото жито и поръсвате със зехтин и балсамов оцет, но аз сложих съвсем малко и от двете, понеже добавих сиренце на парченца.

Това е, вариациите по темата могат да бъдат безкрайни от тук нататък. Домати, орехи, шунка, варено яйце ( но все пак бнимавайте да не стане много тежко ).

Прилагам една снимка, но тя е направена след намесата на вилицата ми, така че не е в пълния си блясък :D

Да ви е сладко!


image



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: radostnasanichka
Категория: Хоби
Прочетен: 74756
Постинги: 29
Коментари: 31
Гласове: 84
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930