Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2011 23:04 - Аз не се съобразявам, Ти не се съобразявам
Автор: radostnasanichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 915 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 07.09.2011 23:11


Често ми се случва да премислям разговори и ситуации, които не са протекли по най - добрия начин, и да съчинявам хиляда и сто сценария, в които бих излязла в по - печеливша позиция.

Често ми се случва също, карайки колело из тая Райска градина за велосипедистите, дето е София, да кълна цветисто наум де що има препятствие.

Днес имах случай, в който двете описани ситуации се сляха в една, и тя ми скапа настроението за вечерта. Малко нещо е, ама в комбинация с още няколко малки неща, ето ти нервирация и почерняция на иначе много приятно започнал ден.

Казват, че ако задържаме в себе си такива неща, без да сме им дали път навън, те се трупат и трупат. Затова ето, тук ще му кажа на този Господин с Аудито, дето ме засече ( а аз бях с колело ), точно това, дето ми минаваше през главата следващите два - три светофара.

***

Декор : Кръстовището на Гоце Делчев и Костенски водопад, сменят настилката, няма как да минеш, ако не си пешак или, в много по - лошия случай, с колело. Две преки по - нагоре Костенски водопад е проходим, но изключително натоварен.

Жесток пич със сиво Ауди излиза от една пряка на Костенски водопад със страшна скорост, принуден е да намали, тъй като трябва да изчака велосипедист, а той, от своя страна, мърда недоволно устни.

Бесен, тъй като е бил унижен пред също толкова жестоката мацка с огромни слънчеви очила, той изпреварва велосипедиста, и на следващата пряка прави рязък ляв завой, без да дава сигнал.

Велосипедистът е принуден да спре, жестикулира гневно. Жега е, цялото преминаване на отсечката го е напрегнало, и затова сега той ( аз ) ви представя разговора, който би провел с шофьора на Аудито :


Шофьор на сиво Ауди ( спира до велосипедиста, след като грубо е нарушил засилката му ) : - Нещо искаш да ми кажеш ли бе, фръцло? Кво ми зяеш с тва умрело колело.

Велосипедист ( Аз ) : Не знам какво разбирате под "зяеш", но ако имате предвид, че коментирах поведението ви, значи бих могла да ви обясня.

ШНСА : Абе кво ми остроумничиш бе, питам те що ми застанА на пътя и после да ме кълнеш.

ВА ) : Първо : в усложнена пътно - транспортна ситуация като тази би следвало да се кара със съобразена скорост. Второ :  когато се излиза на път с предимство би следвало да се спре, не съм сигурна, но предполагам, че има "Стоп". Вие не спазихте нито едно от двете правила. Аз карах с постоянна скорост, не намалих, тъй като имах предимство, вие за малко да ме бутнете. Бях недоволна и ви дадох наставления как е редно да процедирате следващия път. Вие се ядосахте, не зачетохте грешката си, и напук на всичко и на мен, ме засякохте грубо. Пак бях недоволна. Мисля. че бях в правото си и в двата случая.

ШНСА : *безмълвен и сразен*


***

Това, разбира се, е плод на въображението ми. Разговор, който протече в главата ми веднага след иннцидента ( сега подобрен, не съм толкова умна ).

Обаче толкова често има ей такива, дето да им вземеш затоплените ключове от набъбналите пръсти и да ги сдъвчеш и изплюеш.










Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: radostnasanichka
Категория: Хоби
Прочетен: 74691
Постинги: 29
Коментари: 31
Гласове: 84
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031